دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

وایسا دنیا!

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

ستایش کردم ، گفتند خرافات است

عاشق شدم ، گفتند دروغ است

گریستم ، گفتند بهانه است

خندیدم ، گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم

نظرات 1 + ارسال نظر
مرد خاموش شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.silentmen.blogsky.com

سلام مرد خاموش. وبلاگ پر محتوایی دارید. آماده ی تبادل لینک با شما هستم. در ضمن، وبلاگ من بخشی با عنوان "پای درد دلهای مردان خاموش" دارد، در صورت تمایل به انتشار افکار دکتر شهید می توانید با من در مکاتبه باشید او نیز بزرگ مردی خاموش بود که نگاه و قلمش گویاتر از هر زبانی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد