دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

من آن نیستم

... من آن نیستم که همه می پندارند.تنها تو آگاهی و من که به راستی درون من چیست . خدایا تو مرا نزد همگان خوب و شایسته جلوه دادی و من بهتر از هر کس می دانم که شایسته آن نامهای نیکو نبودم ... اما با دریای لطف تو چه می توان کرد ؟ پروردگارم ... چگونه می توانم در برابر عظمت تو فریاد برارم و تقاضای ذلت کنم .. و به همگان بگویم که من آن نیستم که مرا می خوانید ... اما آنگاه که تو مرا اینگونه می خواهی ناچیز ترین سپاسم در برابر تو سکوت من است ...شکر ...

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

از شما به عنوان یک وبلاگدار دعوت می شود امکانات دو سیستم وبلاگ بلاگ اسکای و زئووس را مقایسه کنید
برای دیدن امکانات سیستم وبلاگ های زئووس به آدرس زیر مراجعه کنید
www.XEC.IR

تورج شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.mostafa-ta2020.blogfa.com

سلام
خیلی باحال بود
خرابم کردی با این صحبتات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد