دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

دکتر شریعتی

این وب نمایش دهنده ی تفکرات بزرگمردیست که ناشناخته باقی مانده و خواهد ماند

من چیستم؟



من چیستم؟
افسانه ای خموش در آغوش صد فریب
گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم
خشمی که خفته در پس هر زه خنده ای
رازی نهفته در دل شبهای جنگلی


من چیستم؟
فریادهای خشم به زنجیر بسته ای
بهت نگاه خاطره آمیز یک جنون
زهری چکیده از بن دندان صد امید
دشنام زشت قحبه بدکار روزگار

من چیستم؟
بر جا زکاروان سبکبارآرزو
خاکستری به راه
گم کرده مرغ دربه دری راه آشیان
اندر شب سیاه


من چیستم؟
تک لکه ای زننگ به دامان زندگی
وز ننگ زندگانی،آلوده دامنی
یک زجه شکسته به حلقوم بی کسی
راز نگفته ای وسرود نخوانده ای


من چیستم؟
لبخند پر ملالت پائیزی غروب
در جستجوی شب
یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات
گمنام وبی نشان
درآرزوی سر زدن آفتاب مرگ
نظرات 2 + ارسال نظر
تورج شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام جیگر
هر موقع میام تو وبلاگت خراب می شم و میرم
ایول ایول

تورج شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

پیش ما هم بیا
نیستی.
اگه هستی خودتو به ما بنما.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد